Умови обміну та повернення

Умови повернення обміну товару

 

1. Правила обміну, повернення Товару належної якості

1.1. Покупець  має право обміняти Товар належної якості на аналогічний у Продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

1.2. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. За згоди Продавця Товар  може бути повернуто у більш тривалий строк.

1.3. Обмін товару належної якості провадиться, за заповненою формою Заявки про обмін/повернення Товару якщо:

1.3.1. Він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

1.3.2. За наявності розрахункового документу в тому числі електронного;

1.4. За відсутності аналогічного Товару  Продавець  набуває право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

1.5. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із Покупцем  провадяться виходячи з вартості Товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються Покупцю у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом тридцяти  днів (ч.4, ст.12 Закону України «Про захист прав споживачів).

1.6. При повернені Товару належної якості Покупець зобов’язаний повернути Товар Покупцю за власний рахунок протягом двох  днів з дня розірвання договору. Повернення Товару здійснюється в той же спосіб, який його було отримано або в іншій за домовленістю з Продавцем.

 

2. Правила обміну, повернення товару неналежної якості.

2.1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків Покупець  набуває  право вимагати:

2.1.1. пропорційного зменшення ціни;

2.1.2. безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

2.1.3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

2.2. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця)  Покупець має право за своїм вибором вимагати від Продавця або Виробника:

2.2.1. розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми. За цим підпунктом повернення коштів здійснюється протягом тридцяти днів з дати подання заяви Покупцем про повернення товару та коштів (ч.4, ст.12 Закону України «Про захист прав споживачів). За цим підпунктом Покупець зобов’язаний повернути Товар протягом тридцяти днів з дати подання заяви Покупцем про повернення товару та коштів;

2.2.2. вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2.3. У разі заміни Товару:

2.3.1.  Покупець зобов’язаний повернути Товар Продавцю не пізніше 10 днів з дня виявлення недоліків, розірвання договору. Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів Продавцю здійснюється за рахунок Продавця.

2.3.2. За наявності Товару для його заміни такий Товар надсилається Продавцем протягом одного робочого дня починаючи з наступного дня подання Покупцем зави про заміну Товару або за домовленістю сторін. Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів Покупцю здійснюється за рахунок Продавця.

2.3.3. У разі відсутності Товару вимога Покупця  про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви про заміну Товару. Якщо задовольнити вимогу Покупця про заміну товару в установлений строк неможливо, Покупець вправі вимагати, а Продавець вправі повернути сплачені кошти протягом тридцяти днів з дати подання Продавцем такої заяви про повернення коштів (ч.4, ст.12 Закону України «Про захист прав споживачів).

2.3.4. Повернення Товару Покупцем здійснюється в той же спосіб, який його було отримано або в іншій за домовленістю з Продавцем.

2.4.  Вимоги Покупця про заміну, обмін Товару або про повернення Товару та повернення коштів розглядаються Продавцем з дня отримання від Покупця відповідної заяви. До заяви додаються копії  розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.  Названі документи надсилаються на електронну пошту Продавця.

2.5. Продавець може на власний розсуд здійснити заміну Товару в разі його відсутності іншим Товаром без погодження з Покупцем, за умови, якщо (ч.6, ст.13 Закону України «Про захист прав споживачів»):

2.5.1. Інший товар відповідає меті використання замовленого товару;

2.5.2. Має таку ж або кращу якість;

2.5.3. Його ціна не перевищує ціни замовленого товару.

3. Вимоги Продавця, передбачені цими умовами, не підлягають задоволенню, у наслідок:

3.1. Якщо Продавець, Виробник доведуть, що недоліки Товару виникли внаслідок порушення Покупцем  правил користування, підключення, встановлення  Товару або його зберігання. Покупець має право брати участь у перевірці якості Товару особисто або через свого представника.

3.2. Якщо Товар пошкоджений при його доставці постачальником, такий Товар обміну, заміні та поверненню не підлягає.

3.3. Якщо Товар за законодавством не підлягає поверненню.

4. Інші умови.

4.1. У разі, коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, Продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від Покупця письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок Продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції Покупцеві внаслідок порушення ним установлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги Покупця не підлягають задоволенню, та останній зобов'язаний відшкодувати Продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи.

4.2. Відповідно до пункту 29. Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затвердженими наказом Міністерства економіки України за №104 від 19.04.2007 (із змінами) Продавець, Виробник зобов'язані прийняти товар неналежної якості у Покупця, видати йому документ, що підтверджує одержання товару, і задовольнити його вимогу на підставі письмової заяви, яка подається Покупцем у двох примірниках. Один примірник цієї заяви повертається Покупцю з відміткою Продавця, виробника, дати прийняття заяви, прізвища, ініціалів та посади працівника, який прийняв заяву, другий - залишається у Продавця, Виробника. Названий пункт цих умов не застосовується у разі надіслання заяви на електронну адресу Продавця та відсутності вимоги останнього щодо подання письмової заяви у двох екземплярах.

4.3. Згідно вимог пункту 8, розділу ІІІ Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» за №547 від 14.06.2016, якщо сума коштів, виданих при поверненні товару чи рекомпенсації раніше оплаченої послуги, перевищує 100 гривень, матеріально відповідальна особа господарської одиниці або особа, яка безпосередньо здійснює розрахунки, повинна скласти акт про видачу коштів. В акті необхідно зазначити дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар (відмовляється від послуги), відомості про товар (послугу), суму виданих коштів, номер, дату і час видачі розрахункового документа, який підтверджує купівлю товару (отримання послуги). Названий пункт застосовується у разі проведення розрахунків за Товар з використанням  реєстратори розрахункових операцій (далі - РРО) для здійснення розрахункових операцій в готівковій та/або безготівковій формі. Названий пункт цих умов не застосовується у разі здійснення операцій через інтернет-банкінг (оплата за товар/послугу здійснюється платіжною карткою самостійно покупцем через мобільний додаток або онлайн-банкінг). 

4.4. При заміні, поверненні, обміні Товару до зазначених у цих умовах документів, обов’язково додаються копії паспорту, ідентифікаційного номеру та відомості з демографічного реєстру про місце реєстрації проживання Покупця, або їх оригінали у разі повернення, обміні, заміні безпосередньо у місці знаходження Продавця.